Battle scars.

Yo, ja har en ny favoritlåt. Prova lyssna du också!

Tidig väckning imorse. Lite före fem ringde väckarklockan. Ungarna var riktigt mittemot, speciellt lillan…. Iväg på jobb, hotellfrukost (vardag för mig liksom…), städa å pyssla på jobbet, sen var det dags för lunch, å när lunchen var över och jag svarat i telefon sirkus 25 gånger, så hade vi säkerhetsskolning. Brandsäkerhet och sånt. Undrar hur man klara av att sitta still så länge i skolan förr? Efter en och en halv timme hade jag ont i ryggen, ont i baken, trött som tusan och hade slumrat till minst tre gånger… Meen, jag snarkade iaf inte som hen ja satt bredvid.. Hihi.

hem, hämta ungarna, mat, städa wc, torka damm, plocka ur diskmaskin och plocka i igen… ut o sprang med hunden. det var riktigt skönt i duggregnet och blåsten, halvvägs slutade det regna och jag fick medvind… 😀

nu blir det sängen så får vi se vad morgondagen för med sig!

peace out!

Lämna en kommentar